Rensning!

Igår på kvällstimmarna tog jag fram massa pärlor som leget där hemma ett tag!
Det blev till några nya halsband!

Dessa kommer följa med på Höstmarknaden på Lördag och kommer säljas på erbjudande-pris!
Jag vill köpa in nytt, fräsch, coolt, fräckt, sött, fint ja ni hajjar!

Så då får man tömma lite på lagert hemma!

Bilder kommer ikväll på halsbanden!
Jag har även en hel del halsband som jag gjorde innan som kommer säljas ut till nedsatt pris!
Men som sagt allt kommer upp här!

Och allt kommer följa med på Lördag!

För ni glömmer väl inte att komma till Kävlinge Höstmarknad mellan 9-15 då?
Vi kommer stå på torget mellan Netto och Arbetsförmedlingen!

Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0