Välkommen!

Hej och välkommen hit!

Jag har hittat en nya passion..hehe lite överdrivet kanske..
Men iallafall ett nytt intresse!

För en vecka sen ca började jag göra mycket knytband och makrameband!
Jag tycker det är riktigt roligt och tiden springer iväg när jag sätter mig med det!

I helgen hade jag gjort 19 stycken!
Jag tog med alla när jag skulle iväg och träffa släkt och jag kom bara hem med 5 stycken..
Alltså försvann de väldigt fort!

Himla kul var det och det sporrade mig ännu mer att fortsätta!
Så, här har vi nu bloggen: Jennies Makrame!

Ni hittar allt under kategorierna!
Prislista och under kategorin "Armbanden" ser ni vilka olika jag har samt vad de heter när ni mailar en beställning till mig :)!

Designen på bloggen ska jag jobba på om det inte finns någon frivillig som vill bidra med en snygg design..tiden finns ju inte till det nu när jag bara gör massa armband ;)

Hoppas ni gillar banden lika mycket om jag!

Kommentarer
Postat av: Ma

Läckert! Kör på. Sedan kan du lägga till ringar (o;

2011-08-07 @ 21:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0