Nytt!

Här kommer bildbomden på de senaste gjorda armbanden!

 Fläta + lås 25kr/st

 Fläta + lås & smyckesdel 35kr

 Fläta i läderband + lås & smyckesdel 35kr SÅLT!

 Fläta i organzaband + lås 25kr  SÅLT!

 Snurrad M 2 färger 30kr/st
Den i mitten är med lås - 40kr SÅLD!

 Rund 2 färger 40kr

 Knyt diagonal 2 färger 40kr/st

 Donuts 30kr/st

 Knyt hjärta 2 färger 50kr

 Knyt V Sida + lås & smyckesdel 70kr

 Knyt V Sida 2 färger 50 kr

 Knyt V 2 färger 40kr/st

 Dubbel M 2 färger. Svart/vit 60 kr
Havsgrön/lila med lås 70kr

 Dubbel M + smyckesdel 70kr

 Enkel M 2 färger 30kr/st

 Enkel M + smyckesdel & lås 50kr/st
Svarta SÅLD!

 Enkel M + smyckesdel & lås 50kr SÅLD!

 Enkel M + smyckesdel & lås 50kr/st 
Svarta SÅLD!

 Enkel M + smyckesdel & lås 50kr/st

 Enkel M + smyckesdel & lås 50kr/st



Som ni ser är kombinationerna oändliga så bara säg era önskemål så ska jag komma med ideér!


Kommentarer
Postat av: lalleh

sjukt söta armband :D



Förresten så har jag en tävling där du via min blogg kan vinna en helt splitterny Macbook pro! Klicka bara på bilden och var med och tävla! :D

2011-08-26 @ 19:24:12
URL: http://pepparkorn.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag vill köpa fläta i läder + lås & smycke + fläta i organzaband :) kan jag de :) //Bella

2011-09-02 @ 09:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0